Wrześniowa wycieczka klasy 4 c

Wrześniowe „podróże” - relacje ze szkolnych wycieczek
 21 września odbyła się wycieczka do Gliwic. Byliśmy w palmiarni. Rosły  tam rośliny z całego świata: bananowce, kakaowiec, różne gatunki palm.  Były tam także zwierzęta: papugi, ryby i płaszczki. Płaszczka wzbudziła nasze duże zainteresowanie. Jest tam bardzo fajnie, koniecznie odwiedźcie to miejsce.

Muzeum

Naszym następnym przystankiem był średniowieczny zamek, obecnie muzeum. Oglądaliśmy  tam różne eksponaty. Pani, która oprowadzała nas po muzeum, wymyśliła konkurs. Mieliśmy znaleźć przedmioty których fotografie były pokazane na kartach pracy. Pierwsza osoba, która wszystko znalazła, dostała nagrodę w postaci książek.

Kościół Wszystkich Świętych

Kolejnym obiektem, który zwiedzaliśmy był kościół pod wezwaniem Wszystkich Świętych. Były tam malutkie komnaty i korytarzyki oraz dużo schodów. Gdy weszliśmy na samą górę wieży podziwialiśmy piękne widoki i wieżę radiostacji.

Radiostacja

Naszym czwartym i ostatnim przystankiem była radiostacja. Przewodnik oprowadził nas po pomieszczeniach i opowiedział wiele ciekawych historii z czasów II wojny światowej. Obejrzeliśmy również film pokazujący napad na radiostację przeprowadzony przez Niemców.